12 Nisan 2015 Pazar

Sevgili





Sevgili

  • Neredesin gülüm canım sevgili seni arıyorum durmadan   senii
  • yollarım sana günlerim sana  varlığım yokluğum  dönüşüm sana 
  • ararım seni  kaybetmişçesine sabahın seherinde  ruhumda bedenimde
  • isminin geçtiği bütün dillerde kokunun geçtiği bütün güllerde

  • aradım seni sessizce odamda bir hasret kokusu tütdü burnumda
  • varlığım  kayboldu  yok    oldum   bir anda  
  •  geceler uzun   geceler sessiz  bir duygu hissettim belli  belirsiz
  •  Yüreğimde aşkın varlığımda sen   gayrisi yalan sen sen sen 

  • gözlerimi kapattım karanlık bir dünya
  • nerde bulunursun bir ses ver bana
  • düşüncem dalar gider odamda sessizliğin
  • kalbimde  yanan  çıra sensin   sen sen sen 
  •  kendi kendime seni sevişim  sevginle demlenişim

  • bir çocuk bakışında tomurcuk açışında   gecenin ayışığında
  •  seni  ararım sözler durur düşüncem durur kainat durur 
  •  isminin sarhoşluğunda ruhum durur
  • hissediyorum seni  kalbimde kırmızı bir çiçekte gönlümde düşüncemde
  •  o koca sevdan yol oldu gül oldu son oldu sonsuzluğunda
  •  

  • bırakma    beni bana varlığında vuruldum  sarhoşum sana 
  • sevgilim benim  her şeyimsin  anlamım varlığım yaşamımsın
  • aldığım nefes soluduğum havasın 
  • masum bir çocuk kalbinde  sana yazışım

  • Yüreğimde aşkın varlığımda sen   gayrisi yalan sen sen sen

Hiç yorum yok: